στοχευμένες καμπάνιες Facebook, main-stream, Ανάλυση αποστελεσμάτων, Ανάλυση, Conversion rate,, το κλειδί της επιτυχίας για κάθε επιχείρηση.Η διαφήμιση αποτελεί πλέον αναπόσπαστη στρατηγική για κάθε επιχείρηση που θέλει να προβληθεί online.Βεβαίως όλα τα μεγάλα social media μας επιτρέπουν με εύκολο και (σχετικά) προσιτό τρόπο να κάνουμε διαφημίσεις στο περιβάλλον τους.Όμως το main-stream είναι εκείνο που προηγείται τόσο σε χρήση από τις επιχειρήσεις αλλά και στην πλειάδα δυνατοτήτων που μας παρέχει.Παρόλα αυτά, δεν σημαίνει πως όλες οι επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν σωστά, με αποτέλεσμα να πετάνε χρήματα και να μην έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα – επειδή δεν έχουν την σωστή στρατηγική ή επειδή δεν ξέρουν πώς ακριβώς να το χρησιμοποιήσουν.Αυτό που χρειάζεται είναι να κατανοήσουμε πως δουλεύει η διαφήμιση αλλά και τις καλύτερες τεχνικές που αξίζει μια επιχείρηση να ακολουθήσει.
Σε κάθε καμπάνια Facebook έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του target group σας ώστε η διαφημιστική σας επένδυση να έχει τη μέγιστη απόδοση.
Έπειτα θα πρέπει να αναλύσετε ορθά τα πρώτα αποτελέσματα (μετρήσεις) που θα έχετε από τα reports ώστε να επενδύσετε σε αυτό το κοινό (ηλικία, περιοχή, συμπεριφορά, ενδιαφέροντα) και η διαφημιστική σας καμπάνια να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.