Αποτελεσματική διαφήμιση στο Facebook
Το Facebook είναι ένα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που μας δίνει τη δυνατότητα να προβάλουμε στο κοινό τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας, από την φοιτήτρια που φτιάχνει χειροποίητα κοσμήματα από το σπίτι της, μέχρι τα μεγάλα και επώνυμα brand.
Σε όποια κατηγορία και αν βρισκόμαστε ένα είναι το σίγουρο:
Θέλουμε να διαφημίζουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να βλέπουμε τις πωλήσεις μας να απογειώνονται!
Ας δούμε λοιπόν κάποιες χρήσιμες συμβουλές…
Προωθούμε στοχευμένα, εκμεταλλευόμαστε την δύναμη του remarketing και επιλέγουμε το κατάλληλο call to action
Τι και αν έχουμε φτιάξει μια καλαίσθητη διαφήμιση;. Εάν δεν την προβάλουμε στα κατάλληλα άτομα, μάλλον το πιθανότερο είναι να ξοδέψουμε τα χρήματά μας άδικα. Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε κάνει μία σωστή έρευνα και να έχουμε βρει ποιο είναι ακριβώς το target group μας.Σε αυτούς θα στοχεύσουμε, σε αυτούς θα εμφανίσουμε τις διαφημίσεις μας, και αυτοί είναι οι υποψήφιοι πελάτες μας!
Το να μετατρέψουμε όσους μας επισκέπτονται για πρώτη φορά σε πελάτες θέλει συνήθως χρόνο. Ειδικά εάν έχουμε μεγάλο ανταγωνισμό. Πολλοί επισκέπτες πρώτα θα πλοηγηθούν στο site μας και έπειτα θα μπουν σε site ανταγωνιστών μας για να μας συγκρίνουν, πριν αγοράσουν.
Αυτοί οι χρήστες, λοιπόν, είναι πιθανό να μην καταφέρουν να επιστρέψουν ποτέ στο site μας. Ακόμα και αν το θελήσουν, λόγω του ότι μπορεί για παράδειγμα να έχουν ξεχάσει την ονομασία του site μας.
Δημιουργώντας διαφημίσεις με την μέθοδο του remarketing, μπορούμε να υπενθυμίζουμε σε αυτούς τους χρήστες το site μας. Ότι σε εμάς μπορούν να βρουν ακριβώς αυτό που θέλουν! Έτσι, δεν χάνουμε πιθανές ευκαιρίες πώλησης!
Στην Net Pages, με την σκέψη στο Mobile First και Tracking codes που…γράφουν, έχουμε εντοπίσει, αναλύσει και εφαρμόσει τον τρόπο που η διαφήμισή σας στο Facebook θα αποδώσει έσοδα από τα πρώτα κιόλας κλικ! .
Το ποσοστό της χρήσης κινητών συσκευών για σύνδεση στο Facebook αυξάνεται ραγδαία σε σύγκριση με τις υπόλοιπες συσκευές τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα και όλες τις έρευνες. Πιο συγκεκριμένα, το 92% των χρηστών μπαίνουν στο Facebook από κινητό. Συνεπώς εκεί θα δουν και τις διαφημίσεις μας οι περισσότεροι. Καλό είναι, λοιπόν, να δίνουμε μεγάλη βάση στο πώς εμφανίζονται οι διαφημίσεις μας σε αυτές τις συσκευές. Βεβαίως θα πρέπει να δημιουργήσουμε κάποιες αποκλειστικά για αυτές!
Εάν έχουμε πολλά προϊόντα ή υπηρεσίες στο site μας, πρέπει να δοκιμάσουμε το δυναμικό remarketing!
Αυτό θα μας βοηθήσει να υπενθυμίζουμε στους επισκέπτες του site μας συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες για τα οποία έχουν ενδιαφερθεί. Με τον τρόπο αυτό μπορούμε να εμφανίζουμε ακόμα πιο στοχευμένα μηνύματα και κάνουμε ειδικές προσφορές σε αυτούς τους επισκέπτες. Έτσι, αυξάνουμε τις πιθανότητες οι επισκέπτες αυτοί να γίνουν πελάτες μας!
Είμαστε, λοιπόν, έτοιμοι να ξεκινήσουμε τις καμπάνιες μας. Μήπως, όμως, ξεχάσαμε κάτι;
Μας έχουν εγκαταστήσει σωστά τον κώδικα του Facebook στο site μας;
Εάν όχι, τότε μπορεί να βλέπουμε τις διαφημίσεις μας να παίρνουν κλικ, αλλά δεν θα μπορέσουμε να δούμε πραγματικά ποιες είναι οι διαφημίσεις και ποιο το κοινό που αποδίδει περισσότερο και στα οποία πρέπει να επενδύσουμε.
Πρέπει λοιπόν, να είμαστε 100% σίγουροι, μιλώντας με την εταιρία υποστήριξης του site μας ότι ο κώδικας έχει εγκατασταθεί και λειτουργεί σωστά!
Αποτελεσματική δωρεάν διαφήμιση στο Facebook για πολλά κέρδη.
Αποτελεσματική δωρεάν διαφήμιση στο Facebook για πολλά κέρδη μπορεί να σας παρέχει η Net Pages. Αποτελεσματική δωρεάν διαφήμιση στο Facebook για πολλά κέρδη μπορεί να σας παρέχει η Net Pages