Αποκτήστε πρόσβαση στα πιο σύγχρονα εργαλεία αποστολής Newsletter

Η αποστολή newsletter είναι μία από τις πιο αποδοτικές μορφές προώθησης στο internet, ειδικά όταν γίνεται σωστά.
Στην Net Pages έχουμε εκτενή εμπειρία στο email marketing τόσο από την προώθηση των δικών μας υπηρεσιών στέλνοντας newsletter από το 2012 όσο και από την υποστήριξη σε αυτό δεκάδων πελατών μας.
Μπορούμε να σας βοηθήσουμε παρέχοντάς σας ό,τι χρειάζεται ώστε εσείς να εστιαστείτε στις πωλήσεις σας

  • Starter
  • 100 εφάπαξ / τελική τιμή
      • ▸Εγκατάσταση εφαρμογής συλλογής email
      • ▸Εφαρμογή διαχείρισης λιστών
      • ▸Εκπαίδευση
  • ΕΠΙΛΟΓΗ
  • Basic
  • 150 εφάπαξ / τελική τιμή
      • ▸Εγκατάσταση εφαρμογής συλλογής email
      • ▸Εφαρμογή διαχείρισης λιστών
      • ▸Σχεδιασμός newsletter template
      • ▸Στρατηγική ανάπτυξης περιεχομένου
      • ▸Εκπαίδευση
  • ΕΠΙΛΟΓΗ
  • Professional
  • 200 εφάπαξ / τελική τιμή
      • ▸Εγκατάσταση εφαρμογής συλλογής email
      • ▸Εφαρμογή διαχείρισης λιστών
      • ▸Σχεδιασμός 2 newsletter templates
      • ▸Στρατηγική ανάπτυξης περιεχομένου
      • ▸Server αποστολής μαζικών email
      • ▸Εφαρμογή Reporting open-click
      • ▸Εφαρμογή Spam test
      • ▸Εκπαίδευση
  • ΕΠΙΛΟΓΗ

Ελάτε να σχεδιάσουμε το δικό σας project

ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ

Το Email Marketing είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να προσεγγίσεις το κοινό σου χωρίς να ξοδέψεις πολλά χρήματα.Όσοι σκέφτεστε ότι το email αποτελεί ένα “ξεπερασμένο” κανάλι Marketing αφού πλέον υπάρχουν μοντέρνοι τρόποι επικοινωνίας όπως το Facebook. Twitter, και τα υπόλοιπα Sοcial media – σκεφτείτε ξανά.Για να στείλετε email – θα πρέπει να έχετε μια λίστα με διευθύνσεις email. σύγχρονα εργαλεία αποστολής Newsletter.για να στείλετε. Λογικό.Εδώ χρειάζεται προσοχή. Στέλνουμε πάντα email σε ανθρώπους που μας έχουν δώσει την άδεια να το κάνουμε. (opt-in). Μην κάνετε το λάθος και αγοράσετε έτοιμες λίστες.Υπάρχει κίνδυνος να βλάψετε σοβαρά την φήμη της εταιρείας σας στους παρόχους email όπως το Gmail. Yahoo, κλπ. με αποτέλεσμα να στέλνουν όλα τα email σας στα spam (ακόμα και να μην τα παραδίδουν).Το πραγματικό Μάρκετινγκ τότε ξεκινάει. Εδώ στόχος είναι να κάνετε τον (άγνωστο) επισκέπτη να σας γνωρίσει.να βρει ενδιαφέρον στις υπηρεσίες και προϊόντα σας, και εν τέλει να σας εμπιστευθεί (know you, Like you, Trust you). Μόνο τότε ενδέχεται να γίνει πελάτης σας.Αυτό θα το πετύχετε κάνοντας τακτικό follow-up με μια σειρά από μηνύματα email.Προσοχή όμως. Μην στέλνετε την μια προσφορά πίσω από την άλλη. Αυτό δεν θα δουλέψει. Είναι βαρετό και θα κάνει τα μέλη της λίστας σας να πατήσουν το κουμπάκι που γράφει “unsubscribe” (και δεν το θέλετε αυτό.σύγχρονα εργαλεία αποστολής Newsletter.